Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Πλέκω Βραχιολάκια


Περνάω φάση ''βραχιολιού''.


25 σχόλια:

KaPaworld είπε...

Πανέμορφη η φάση που περνάς....Τέλεια βραχιόλια!!!

Aliki είπε...

polla like!kalo vradi!

Konstantina είπε...

ουάου!!! Τέλεια!!

mojemakaze είπε...

I love this braclets!!! nice work :))

Φιλία είπε...

Τι γίνεται καλέ.... σ' έπιασε μανία;
Πολύ όμορφα κι' αυτά!
Φιλιά πολλά

Mania είπε...

Κατερινάκι μου πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου! Μακραμέ είναι?

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ ωραία τα βραχιολάκια και διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε τον τελευταίο καιρό!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Δεν ξέρω αν είναι είδος μακραμέ ,πάντως δεν είναι οι κλασικοί κόμποι.Αν καταφέρωνα φτιάξω βιντεάκι θα σας δείξω.

feysjewel είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ!!!!ΦΙΛΙΑ

Mαρίτα Καράπη είπε...

Καταπληκτικά είναι Κατερίνα μου!!!Από δερματάκι είναι;

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μαρίτα μου, ναι δερμάτινο κορδόνι είναι.

mammy on line είπε...

Καλέ τι βραχιολομανία είναι αυτή;Πάρα πολύ όμορφα είναι όλα!Μπράβο ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ....άντε ετοιμάσου να φτιάξεις και τα βραχιολάκια του Μάρτη!

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ.ΜΕ ΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Βιoλέτα είπε...

Πλέκω βραχιολάααακια με τα δύο χεράααακια ...
Φανταστικά έγιναν!
Μπράβο!!!

Pyroessa είπε...

αχ ποσο ζηλεύω αχ ποσο ζηλεύω χαχα θέλω και εγώ!!
Να σου πω Κατερίνη δεν είσαι? ή κάνω λάθος? αν έρθεις Θεσσαλονίκη να πιούμε καφεδάκι και να πάμε για ψώνια υλικών!
φιλιά

Ελμιράκι είπε...

Einai poly stilata ta vraxiolakia soy!!!!! Super!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Μαρία είπε...

αυτα ακομα ποιο ομορφα..εμ γι'αυτο εχεις καλη διαθεση..σου στελνω το μελι μου..ετσι το λεω..marialeuk@yahoo.gr να σου κανω ενα δωρακι..μηπως και μου ανεβει η διαθεση..καλο τριημερο..καλα να περασεις..σε φιλω..

annettaspace είπε...

Πάρα πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου Κατερινάκι!!!
Είναι εύκολο να τα φτιάξεις?? Δείξε μας αν σου είναι εύκολο. Φιλιά

tzeni xr. είπε...

Και καλα κανεις ειναι υπεροχα!!! ολα ε?

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

ααααααααααααααααα πολύ ωραία!!!!! θα μας πεις πως τα κάνεις????

purpleleath είπε...

Κατερινάκι μου, είναι πολύ όμορφα! Μπράβο κουκλίτσα!

Katrina είπε...

Ωραια φαση περνας Κατερινακι μου!!!

Demi είπε...

Και τα τρία βραχιόλια ειναι φανταστικά!

Elena είπε...

Όλα τα βραχιολάκια σου είναι υπέροχα! Θα μπορούσες να μας δώσεις τις οδηγίες; Σε περιμένω και από το δικό μου blog... Φιλιά!