Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Give Peace A Chance

Αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια
κορίτσια αγόρια στη σειρά και στήνανε χορό
ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος
κι ολόκληρη τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Αν όλα τα παιδιά της γης φωνάζαν τους μεγάλους
κι αφήναν τα γραφεία τους και μπαίναν στο χορό
ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος
και δυο φορές τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ.

Θα 'ρχόνταν τότε τα πουλιά θα 'ρχόνταν τα λουλούδια
θα 'ρχότανε κι η άνοιξη να μπει μες στο χορό
κι ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος
και τρεις φορές τη Γη μας θ' αγκάλιαζε θαρρώ!


Ένα συρτάρι αφιερωμένο στην ειρήνη.

36 σχόλια:

alex είπε...

χειροκροτημα και μονο για την σκεψη σου ,την ιδεα σου!!!!φιλακια και καλη εβδομαδααααα!

Niatta είπε...

Το πιο τρυφερό συρτάρι... Αγοράκια και κοριτσάκια εναλλάξ, πιασμένα χέρι-χέρι, αγκαλιάζοντας τον πολύπαθο πλανήτη μας που συνεχώς καταστρέφουμε.

SPYRIDOULA είπε...

Είναι υπέροχο!Συγχαρητήρια και για την καταπληκτική ιδέα σου και για το αποτέλεσμα!

Μαiρη είπε...

Mε όμορφο συμβολισμό το συρταράκι σου!!!

peggy είπε...

τέλειο....

Konstantina είπε...

φανταστικό!! Μπράβο για την ιδέα σου! Ωραίος συμβολισμός!! Φιλιά

Litsa είπε...

Τέέέλειο!!! Το μήνυμα και μόνο, είναι αρκετό! Μπράβο!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ....Η ΙΔΕΑ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΟΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Συγχαρητήρια!! Πολύ τρυφερό θέμα και καταπληκτικό αποτέλεσμα. Φυσικά αν δεν έγραφες ότι πρόκειται για συρτάρι δεν θα το καταλάβαινα με τίποτα.

Ειρήνη είπε...

Πολύ ωραία σκέψη!!!

Anastasia Dimitriadou είπε...

Τέλειο!μπραβο σου για το τη σκέψη!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!
ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ. ΕΛΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!

para-kelsoscooks είπε...

Όμορφη σκέψη, άψογη εκτέλεση. Να είσαι καλά. Φιλιά και καλή εβδομάδα.

mary's crafts είπε...

Πολυ ομορφη η σκεψη σου Κατερινακι μου!!!!
Τελειο το συρταρι!!! Μακαρι τα λογια του τραγουδιου να γινονταν πραγματικοτητα!!!!!
Καλη εβδομαδα!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

Anna είπε...

συγκινητικό και πανέμορφο ειναι!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;;;;;;;;;;;
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
ΟΣΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!
ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Nena είπε...

ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!

Pyroessa είπε...

Φοβερή ιδέα μπράβο Κατερινάκι!!!

Mania είπε...

Πολύ έξυπνη ή ιδέα σου Κατερινάκι μου!! Φιλάκια!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τι όμορφο..και η ιδέα σου παιδική και τρυφερή!
Μ'αρέσει πολύ!

Fanypap είπε...

Απλώς ΥΠΕΡΟΧΟ!!μπράβο Κατερινάκι!φιλάκια.

Φιλία είπε...

Μπράβο, Κατερινάκι, ωραίος συμβολισμός και πολύ τρυφερός.... τι λογάκια γλυκά!!!!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

EvaG είπε...

Κατερίνα πολύ όμορφο.!!! Μπράβο σου.!!!Μου θύμισε την πρώτη φορά που μου το τραγούδησε ο μεγάλος μου γιος .!!!!!Φιλιά.!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Όλα σου τα συρτάρια υπέροχα... αυτό όμως είναι πολύ ξεχωριστώ γιατί ΄μεταδίδει ένα υπέροχο μήνυμα!!!!! Χίλια Μπράβο για την ιδέα και για την εκτέλεση!!!!!!!!

Μαρία είπε...

καλημερα..ειναι πραμα..δεν υπαρχει ποιο ομορφο μυνημα απο αυτο..ποιο ομορφο Συρταρι..κοριτσι να σαι καλα..καλη συνεχεια..καλη βδομαδα..σε φιλω..

thomi είπε...

κατερινακι μου τι μου θυμισες..ανθολόγιο στο δημοτικό..ήταν το αγαπημένο μου τραγουδάκι και πάντα φανταζόμουν την εικόνα, πολλα παιδιά μαζεμένα και πιασμένα χέρι-χέρι..άσπρα-κίτρινα-μαύρα-κόκκινα..μπραβο για μενα ειναι απο τα πιο πρωτοτυπα συρτάρια..
και τελος να σου πω οτι σου εχω κάνει tag, περασε απο το blog μου να δεις!φιλια πολλα γλυκο μου κοριτσι

Mαρίτα Καράπη είπε...

Υπέροχοοοοοοο!Μπράβο!Είσαι αστέρι!!!!!!

Katrina είπε...

Mπραβο Κατερινακι ειναι υπεροχο!!!!

dimitra είπε...

Μπράβο κατερινάκι, τρομερό!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου εξαιρετική ίδέα και με ωραίο μηνυμα.... δεν θα μπορούσε να ήτανε καλήτερο το συρτάρι σου... και θα ήθελα να σε ρωτήσω για τον διαγωνισμό του Μώβ...μέχρι ποτε ειναι;;; και αν μπορούσα να σου στήλω.. κάπου την φωτό μου με το θεμα σου ...το μώβ!!!σε φιλώ και τα λέμε ....

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ξαναπερνώ ειδα το σποτ για τον διαγωνισμό...οποτε Κατερινακι οι απορίες μου δεν ισχύουν... τις έλυσα...χι..χι.. φιλακια..

Δημιουργία είπε...

Εξυπνη ιδεα και πολυ καλη εκτελεση.Γεια στα χερια σου.

Aspa είπε...

Κατερίνα μου υποκλίνομαι...στην ιδέα και στην υλοποίηση....

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλως σε βρήκα αγαπητό Κατερινάκι..
δες εδω τις απαντησεις μου στο σχολιακι σου
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/02/blog-post_7139.html

Πηνελόπη είπε...

Πολύ όμορφη σκέψη! Πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι!