Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Τόνος Ο Αγαπημένος

Δεν ξέρω για σας, πάντως εμείς οικογενειακώς αγαπάμε τον τόνο και τον έχουμε πολύ συχνά στο πιάτο μας.
Σας έχω μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις :


Tονοσαλάτα με γιαούρτι από τις "συνταγές της καρδιάς"


Linguine με σάλτσα τόνου από τη Στέλλα και τα "κουζινομπερδέματα".
www.stellamark.blogspot.gr/2011/12/linguine.htm



Σαλάτα λάχανο με τόνο και κάπαρη από τη "μαγειρική με φαντασία".


Και φυσικά, δε πετάμε ποτέ τις άδειες κονσέρβες.




Αφού τις έπλυνα καλά, τις τύλιξα με λευκό σκοινί .


Πέρασα το εσωτερικό τους με ατλακόλ και τις πασπάλισα με μια υπέροχη μπλε σκόνη που γυαλίζει και λίγο.



Ένωσα τρεις μαζί και έβαλα από ένα ρεσώ στην κάθεμιά. 


Μια καλοκαιρινή πινελιά στο μπαλκόνι μας.




26 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο βρε Κατερίνα!!!...και συνταγές μας έδωσες....και ιδέα για χειροτεχνία και ανακύκλωση!...Πολύ όμορφα τα καλοκαιρινά ρεσώ!!!...
Καλή σου μέρα!

starhomecraft είπε...

Κατερινα πολυ ωραια η ιδεα σου!!!Τωρα το καλοκαιρι και στο μπαλκονι καθομαστε αλλα και αναζηταμε δροσιστικα φαγητα.Αυτη την τονοσαλατα θα την δοκιμασω σιγουρα!Σε ευχαριστω!Καλη σου μερα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μας εντυπωσίασες για μιαν ακόμη φορά με την ιδέα για τα τονο-ρεσώ, και ανακύκλωσες τα κουτιά και τα αξιοποίησες υπέροχα!
Σε ευχαριστώ που δοκίμασες την τονοσαλάτα μου, προσωπικά θεωρώ ότι είναι μια από τις πιο νόστιμες τονοσαλάτες που έχω δοκιμάσει και την συνιστώ με κλειστά μάτια σε όλους!
Φιλιά, καλή σου μέρα!

Gianna Christodoulopoulou είπε...

Πολυ ωραια η τονοσαλατα,τωρα που... κανω και διαιτα!!!
οσο για τα ρεσω τελεια!!!
πολλα-πολλα μπραβο!!!
φιλακια!!!

Eleni είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου!Είσαι απίστευτη τα ρεσώ που έφτιαξες είναι καταπληκτικά, μπράβο σου!!!Σε ευχαριστώ πολύ που δοκίμασες τη σαλάτα μου, χαίρομαι ιδιαίτερα που σας άρεσε και ακόμη περισσότερο που τη προτείνεις .Είναι απο τις αγαπημένες μου, πολύ ελαφρυά και νόστιμη!!!
Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια!!!!

Niatta είπε...

Τόνος αγαπημένος και για τη δίαιτα...
Άλλες 2 ιδέες για τις άδειες κονσέρβες: Κόβεις και τον πάτο (αν θέλεις του δίνεις και σχήμα) και γίνονται...
- δαχτυλίδι για πετσέτες
- κουπάτ για μπισκότα
Φιλάκια!!!

SPYRIDOULA είπε...

Τέλεια ανάρτηση!Και γεμάτη νοστιμιά και με υπέροχη ιδέα για κατασκευές!Τα ρεσό σου έγιναν καταπληκτικά!!!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!
ΤΑ ΡΕΣΩ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

ChristinaD είπε...

Οι συνταγές φαίνονται πεντανόστιμες, κι εγώ τον φτιάχνω συχνά τον τόνο, μου αρέσει πολύ. Τα ρεσώ σου απίθανα, φανταστικά!!Μπράβο!

Nails Art Design Greece είπε...

Μπράβο πού ωραίες συνταγές φαίνονται πεντανόστιμες.http://nailsartgr.blogspot.gr/

para-kelsoscooks είπε...

Δέκα με....τόνο και για τις συνταγές που μας προτείνεις αλλά και για την ιδέα σου.

Μαρία είπε...

Καλημέρα,Κατερινάκι...Μου αρέσει ο τόνος...ευχαριστώ για τις συνταγές...Φιλιά σου στέλνω...

starhomecraft είπε...

Kατερινα οντως η τονοσαλατα με το γιαουρτι ηταν SUPER!Σε ευχαριστω.

Taelia88 είπε...

Υπέροχες οι συνταγές που προτείνεις!! Και η ανακύκλωση των κουτιών σαν κηροπήγια για ρεσώ είναι τέλεια ιδέα!! Φιλιά!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Ωραίος ο τόνος! Μπορώ να πω πως τον τρώμε συνέχεια οικογενειακώς! Ωραία ιδέα για την κονσέρβα!

Pepi είπε...

Αυτό είναι "σούπερ" ανάρτηση! Και συνταγές και ανακύκλωση και κατασκευή! Ολα είναι απίθανα! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις !

mary's crafts είπε...

Κατερινακι μου, πολυ ομορφη αναρτηση!
Οι συνταγες ειναι πολυ καλες αλλα η κατασκευη με τα κουτακια του τονου....ειναι ολα τα λεφτα! Θα το κανω κι εγω! μου αρεσε πολυ! Φιλακια!!!

Φιλία είπε...

Μπράβο βρε Κατερινάκι, τον τόνο τον αγαπάμε πολύ και οι συνταγές σου πολύ χρήσιμες! Όσο για τις κονσέρβες, φοβερή η ιδέα σου για τη βεράντα!!!
Φιλιά και καλό Σ/Κ

Nena είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ...ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Ειρήνη Ε. είπε...

Αγαπάμε τον τόνο, σε όλες του τις εκδοχές. Είναι τόσο νόστιμος!!
Όμορφα τα ρεσώ, αξιοποίησες ωραία τα άδεια κουτιά από τις κονσέρβες.
Καλό σου βράδυ.

evonita είπε...

τα ρεσώ σου τέλεια!!! λατρεύω τον τόνο!!! :)

χρυσάνθη είπε...

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου!!!Λαχταριστές και δροσερές οι συνταγές ,δροσερά και όμορφα και τα ρεσώ να φωτίζουν τα καλοκαιρινά βραδάκια!!!Καλό ΣΚ

Beauty Follower είπε...

Τα δυο πρωτα πιατα ειναι απο τα αγαπημένα μου!

Καλο Σαββατοκύριακο.

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Αχ Κατερινάκι, με συγκίνησες!!
Σε ευχαριστώ πολύ που πρότεινες την τονομακαρονάδα μου.
Την φτιάχνω συχνά πυκνά, είναι η αλήθεια.
Όσο για τα ρεσώ σου, τα κεράκια δεν μπορούσαν να βρούν ωραιότερο 'σπιτάκι'.
Σε φιλώ.

Ποδηλάτισσα είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση που παίρνει 10 με τόνο!!!!! νόστιμες συνταγές... ανακύκλωση... υπέροχη κατασκευή!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!

STARDUST είπε...

Λατρεύω τον τόνο! Ευχαριστούμε για τις συνταγές! Αυτή με το γιαούρτι θα δοκιμαστεί λίαν συντόμως!